Kaakfysiotherapie

/Kaakfysiotherapie
Kaakfysiotherapie2017-03-09T17:13:31+00:00

Kaakfysiotherapie in Rotterdam

Kaakfysiotherapie staat ook wel bekend onder de naam orofaciale therapie. Deze vorm van fysio richt zich op het behandelen van klachten aan het hoofd/hals gebied en het kauwstelsel. Het zijn klachten die vaak voorkomen maar helaas bieden niet alle fysiotherapeuten behandelingen op maat aan. Uw fysiotherapeut in Rotterdam biedt dit wel!

Herken uw klachten

Herkent u één of meer van de onderstaande problemen?

• Kaakklachten, bijvoorbeeld moeite of pijn met kauwen, een knap in het kaakgewricht of een beperkte mondopening.
  • Klemmen van de kaak en tandenknarsen.
  • Hoofdpijn.
  • Duizeligheid.
  • Aangezichtspijn of gelaatspijn.
  • Kiespijn welke niet door de tandarts herkend of behandeld kan worden.
  • Aangezichtsverlamming.
  • Klachten ten gevolge van ongelukken, botbreuken, kanker en reuma.
  • Spanningsgerelateerde klachten in het hoofd/hals gebied.
  • Klachten ten gevolgen van operaties in het hoofd/hals gebied.

Neem dan contact op met onze kaakfysiotherapeut in Rotterdam.

This Is A Custom Widget

This Sliding Bar can be switched on or off in theme options, and can take any widget you throw at it or even fill it with your custom HTML Code. Its perfect for grabbing the attention of your viewers. Choose between 1, 2, 3 or 4 columns, set the background color, widget divider color, activate transparency, a top border or fully disable it on desktop and mobile.

This Is A Custom Widget